teisipäev, 27. veebruar 2007

Tallinna Ühistransport, fakk kui äge see on...hähähä.....ükspäev juba kirjeldasin ühte intsidenti, ma ei hakka ennast niisama kordama ka, aga täna oli suht vinge juhtum hommikul, sõitsin bussiga tööle (kuhu ma loomulikult olin jälle sisse maganud) ja männikul liikus bussi poole mingi penskar, noh nagu ikka mingi selline vene vanamutilik karvane ürp seljas, kõik tundus normaalne kuni ta astus bussi esimesele astmele ja siis lihtsalt BANG, kukkus lumehange ja jalgupidid bussi alla...ma olin nii hämmingus et mida vittu?!, siis mingi tükk aega kaks teist mutti üritasid teda püsti ajada, aga loomulikult see ei õnnestunud, sest see naine oli lihtsalt nii kapitaalselt täis. Siis tuli kuskilt mingi vanamees ja tõstis ta bussi nagu mingi laiba, karjus veel, et:"võta jalad alla, kuradi loom selline raisk!" Aga see vaatepilt kuidas see mutt lihtsalt mingi lambist lumehange saltot viskas oli miljonit dollarit väärt, halenaljakas. Ja siis väike õppetund ka. Kui ootate peatuses bussi, trolli või trammi ja tulebki buss, eest otsast on mõnusalt inimesi täis tuubitud, kuid tagant on jumala tühi, siis vaadate et "hah, lambakari seisavad ees hunnikus" ja astute rõõmsal näol taha....kuid ei...eieiei...mina ei astu sinna enam kunagi vist, sest kaks korda kui mul on olnud võimalus ja ma olen ka astunud, siis on reeglina seal taga kodutu, kes haiseb nii võikalt, et see on midagi kohutavat, viimane kord ma tulin lihtsalt üks peatus enne koju jõudmist bussi pealt maha....sest hais oli umbes selline nagu keegi oleks aasta aega käinud ühtede pükstega ja kogu oma wc vajadused sinna parkinud...öäk Ma tean et on nõme vaadata neid inimesi kellel pole kodu ega kuskile minna ja nende kallal iriseda, aga minu kahetsus lõppeb siis , kui ma näen neid iga päev turbo diseli või viinapudeliga

Kommentaare ei ole: