esmaspäev, 12. veebruar 2007

väga vihane postitus

nonii..siit ta tuleb, rõhutan et kogu järgnev tekst on minu vaatavinklist ja minu arvamuse avaldamine....hommik, magasin sisse mõtlesin hommikul enne kooli veidi tööjuures istuda, aga ei, pol tundi lisaund lõppes 2 tunnise lisaunega, aga no see selleks, läksin siis kooli ja olin hiljem kauem tööl...aga mis oli hommikul trammis, ma valin alati väljumiseks sisenemiseks selle ukse kus pole seda käsipuud, sest muidu on seal nii vähe ruumi ja trenni minnes ma jään üldse sinna spordikotiga koos kinni, aga hommikul ma lihtsalt ei saanud õlakotigagi kõige suuremast trammi uksest välja, sest samal ajal kui mina rahulikult välja püüdsin, olid ühe jalaga trammis sees juba viis pensionäri, no nagu MIDA VITTU?!? lõpplahendus oligi see, et mu õlakott jäi sinn muttide vahele kinni ja ma pidin ennast sealt välja pressima neid natuke muljudes ning uskuge mind, ma olen päris suur ja tugev mingi pisikese penskari kõrval. Mind paneb selline käitumine ikka jubedalt hämmastuma, kuhu neil nii kiire on? kuhu?? Savisaar võiks neid kuidagi julgutstada, ma juba kujutan ette seda valimisloosungit: sind ei jäta ükski tramm! Ja üldse in general, kui ma käin tänaval siis ma mõtlen koguaeg et minu ümber on mingi lambakari. Esiteks autoga sõites, on alati mingi debiilik kes sulle tahab tagant sisse ja selle vältimiseks sõidab sul võimalikult lähedal. Ja siis on alati mingi vend kes iga foori juures niimoodi kuuma annab, et 2 sekundit ei näe tossu seest teed ja siis kaob ning poole minuti pärast seisad ikka samamoodi temaga Tammsaare tee ristmikul sama foori taga, sest enn näe imet, foorid lähevad punaseks ka vahel. Ja samamoodi on olemas jala käivad ossid, kui on ristmik kus on mitu foori, noh mitu teeotsa ületada, nt. järve selku juures, siis need foorid lähevad normaalse tempoga käies järjest roheliseks, aga mõni hull üritab alati sealt viimase vilkuva jala käimisega läbi käia ja pärast vehib veel rusikaga ka kui keegi väga järsult pidama jääb. Ühesõnaga, kallis tallinlane wannabe või põlistallinlane, chilli, vaata kuidas varesed kuskil traadi peal inimestele pähe situvad, muiga ja vaata kuidas päike viru keskusele langeb, see on vahel päris kena mis sest et ta selline plõnn on....teine päev jälle;)

Kommentaare ei ole: