pühapäev, 1. aprill 2007

räpipärlid

mina siis olen viimasel ajal avastanud enda jaoks sellise mehe nagu seda on Põhjamaade Hirm, kõlab ju magedalt esialgu? mina ka alguses mõtlesin et no kes see vend ikka olla saab, terve lasnamägi on selliseid lõnguseid täis, aga ooo ei. Ma sattusin kuidagi oma arvuti pleilistist seda meest kuulama, kuulasin ühe korra, muutusin uudishimulikuks ja otsustasin veel kuulata....ja mis siis selgus. mingist ekspressi artiklist lugesin tema kohta, et see vend on tuttav indiaani kultuuriga ja loeb raamatuid indiaani sõjapealike kõnedest ja šamaanidest...öelge mulle mitut räpparit te teate, kes tegeleks selliste huvidega, mulle hetkel küll ei meenu. igatahes, nüüd ma olengi aeg-ajalt avastanud selle plaadi pealt nii mõnegi väga sügava sisuga loo, mis ei räägi mitte mingist kõrvaklapi paukumisest või blingi blingimisest ega tibidest. see plaat on täis toorest emotsiooni, mis on nii ehe ja hea, nt. üks lugu nimega "bussijuht" on täiesti kirjeldamatu, ma ei julge seda bussiga sõites väga kuulata, sest ma arvan et bussijuhil flipiks ära sellise loo peale ja nii olekski. täna aga avastasin eriti mõnna loo "Öö(1001 aastat)", perse no, ma tahaks praegu midagi öelda, aga see on lihtsalt nii hea ja fhaak..

3 kommentaari:

Alar Aksalu ütles ...

väga hää tekst :) bussijuht on küll jah tase laul (Y)
kuulasin suvel seda kui bussiga sõrvest linna sõitsin mööda jämaja mäest alla teed sinka vonka päris juba oli, siuke kurvile meloodia ka(Y)

Alar Aksalu ütles ...

alar olen muide.axu :) kui müstika tundus äkki :D et wtf? whos that :)

Karlito ütles ...

selge pilt