esmaspäev, 23. aprill 2007

viisakusest

ma tahaks öelda seda, et on hea tunne teha head. mul on eelmisest nädalast meeles 3 olukorda, kus ma olin elementaarselt viisakas ning vastu sain reaktsiooni, mis oli isegi veidi ettearvamatu. mõni kindlasti peab mind ebaviisakaks inimeseks ja halvaks inimeseks, sest ma võin olla väga halb ja kui olen, siis sa tunned seda, aga see selleks. kaks situatsiooni on siis seotud selveri müüjatädidega tallinnas. esimene oli torupilli selveris, kus ma seletasin tädikesele viisakalt, et pole vaja mulle kilekotti anda, ma olen tugev poiss võtan selle ühe asja näppu. selle peale andis ta mulle lambist mingi päikesemängu lihtsalt niisama, kuigi päikeseid jagatakse iga saja kroonise ostu pealt. minu jutu mõte pole nüüd selles, et ojee odav päikesemäng, vaid tuleks keskenduda sellele žestile. see on nii väike asi, aga see väike asi teeb tuju sittakanti heaks. ja nädala ajaga olen õppinud, et ka tallinna selverites leidub müüjaid, kes pole mingid tõugud, myth busted!

Kommentaare ei ole: