esmaspäev, 11. august 2008

Minu esimene li¤#s!

e. siis laup õhtul istusin Peppersacki terrassil ja jõin õlut ning ootasin Taunot/ Jaagupit, kui läheb mööda mingi väga kahtlase välimusega blond, üpriski korpulentne daam ja täiega vahib mulle otsa. Ja siis kahe sekundi pärast hüppab laua äärde ja ütleb: "eesti keel? vene keel?", ma olin suht jahmunud ja ütlesin et eesti keel ja siis tibens pani:" kas on vaja kompanjon?". HÄhähähää....tra see oli nii naljakas, ma lasin endast lausa mingi naerupahvaka välja ja ütlesin:"EI!". Pärast mõtlesin et kurat äkki ta solvus. Aga hiljem ma hakkasin vaatlema seda Vanaturu kaelast läbi minevat rahvamassi ja ma suutsin sealt välja selekteerida neli sellise igivana elukutse esindajat, kes rabasid lõbusal laupäevaõhtul tööd teha. Vot selline ilus lugu

Kommentaare ei ole: