pühapäev, 17. august 2008

My super sweet sixteen

No kurat, kui üks saade mind vihaseks ajab, siis on see faking sari MTV-st kus mingid naeruväärselt ära hellitatud lapsed arvavad et nad on diivad ja et neid tuleks üle kullata, teemandid perse toppida ja et siis tuleb mingi plaatinast tõld kus istub sees Puff Daddy ja karjub:" jou jou lahe pidu sul!!" Jube. Ma ei tahaks küll, et ma olen lihtsalt nii lohh inimene et ma ei suuda muud moodi endale mingit mainet tekitada, kui ainult sellega, et teen RÄMEDALT laheda peo. Ei oot, seda oleks vale öelda. Ma teen muidugi rämedalt khuuli peo, aga ma vähemalt tunnen kõiki oma külalisi ja nemad tunnevad mind minu enda pärast, mitte selle pärast et ma tulin helikopteriga peole....hähähä..kui üldse tulla siis hüppaks langevarjuga!....aga selliste sarjade võlu ongi vist selles, et sa vihkad seda ja soiud kui halb see on aga siiski vaatad lõpuni mis saab :S

Kommentaare ei ole: