neljapäev, 12. märts 2009

kesklinnakeeris

 Kuna minu kodutee on hakanud kulgema läbi kesklinna, täpsemalt kaubamaja juurest stockmannini ja sealt natuke edasi, siis ma olen kuidagi hakanud nautima seda imetillukest metropolitunnet. Tallinn kindlasti on suurlinna mõistest miilide kaugusel, kuid kui olla selle mäsu keskel on tunne hoopis teistsugune. Nii kuradi naljakas on vaadata inimesi, kes muudkui kiirustavad igal poole. Jooksevad peaaegu punase tulega üle tee, räägivad telefoniga ja on kõik nii hõivatud koju minemisega. Ma ei saa sellest üldse aru. Ega kodu kuskile eest ära ei jookse ju ja kui on muid tegemisi, siis hea planeerimisega jõuab alati õigel ajal ja rahulikul sammul kohale. Mina küll jõuan vähemalt. Niiet inimesed, võtke vabalt ega elule järgi joosta ei jõua keegi vaid õigel ajal tuleb samm paika seada.

Kommentaare ei ole: