pühapäev, 28. veebruar 2010

Friends

Ma tahaks selle tänase überarmsa postituse pühendada oma sõpradele. Kurat, fakt on see et inimesel võib olla olemas kõik faking asjad mida ta saada tahab, nii palju pappi kui ta ever suudaks ihaldada, aga kui tal sõpru pole, siis ta on nagu koer ilma kuudita. Tal on lihtsalt külm, märg ja tal ei ole oma kohta kuhu murede eest peitu pugeda. Mina, õnneks julgen ennast lugeda nende inimeste sekka, kellel on olemas proper sõpruskond. Samas, ma isegi ei tea päris täpselt kust nad mulle tekkinud on, mitte et see midagi loeks. Aga ilmselt omasugused ikka leiavad üksteist. Minu lemmikfaktoriks sõprade juures on see, et nad on nii totaalselt erinevad. Neid vist saab tõesti igasse kategooriasse jagada- kes on ülbe, kes on rõõmus, kes on loominguline, kes on tark ja nii edasi. Aga just see, et nad on nii faking erinevad on täiesti super duper lemmiktegur. Kui feisbuuk püstitab sulle ülesande, et selekteeri endale välja sinu super parim sõber siis minu arust peaks olema selle jaoks ka mingi eraldi sõprade võrdõiguslikkuse eest võitlev foundation. Sest no mis kuradi faking moodi sa saad oma sõpru grupeerida nüüd paremateks ja halvemateks. Noh, muidugi on mingid inimesed kellega sa võibolla tihedamalt suhtled, aga see ei tee neist ju parimaid, vb siis lähedasemaid. Mingit põhjust ei ole ju grupeerida oma sõpru parimateks, halvemateks ja siis veel mingid kes sinna vahele jäävad. Sest no minge palun pe"#€e, kust otsast on see inimene sinu sõber kes on halb sõber, no ilmselt siis ei ole sõber või sa lihtsalt feigid tema tolereerimist. Kui on sitt sõber, siis ilmselt ta ei klassifitseeru üldse ju sõbrana. Sõber on see inimene, kellega sa ei pea vahepeal kasvõi aasta aega üldse suhtlema, kuid kui te kohtute siis seda tunnet ei teki vaid sa näed teda kui inimest keda sa just eile alles nägid ning on millest rääkida. See on nii lihtne värk, mitte mingit kunsti pole, ei pea mingit teksti endast välja pigistama ega ennast kuidagi feigilt väljendama ning mingit võltsi kiitust pressima. No üldiselt, feigilt ei tasu ennast üldiselt kunagi väljendada, isegi siis kui olukord tundub sitemast sitem, ausus toob august välja pareminikui kapsas. Kui asi on õige, siis loeb sinu arvamus olukorrast, mitte see kuidas sa kellelegi suudad perse pugeda. Ma vihkan pugejaid, see peaks olema seadusega karistatav. But the bottomline is- kui teil on häid sõpru, siis hoidke neid kõiki. Vanasõna et ütle mulle kes su sõbrad on ja ma ütlen sulle kes sina oled peab 150% paika. Vanarahvas pole siiamaani eksinud, ilmselt ei eksi ka edaspidi. Props ja olge tublid, kiisud!

1 kommentaar:

Virgo ütles ...

Awww... nummi just hit the fan